מחלקת ערבות הדדית

במהלך השנה האחרונה, מצאנו את עצמנו עוסקים בכמה וכמה אירועים של סיוע ללוחמי ובוגרי היח' במגוון רחב של אירועים. גילינו בדרך גם את העובדה שאגוז זה משפחה ואנשים הרגישו נוח לבוא ולבקש, ומהצד השני את העוצמה של המשפחה הזאת. אנשים נרתמים ומסייעים אחד לשני בלב פתוח ובנפש חפצה. העמותה, הקימה גוף שלם שמתעסק עם זה בשוטף, ומרכז את כלל הפניות והטיפולים במהלך כל השנה. לשמחתנו, בוגר היח' שבעצמו נזקק לסיוע מהלך שירותו לפני קרוב ל20 שנה, העמיד תרומה משמעותית מאוד לטיפול בנושא הזה, דבר שמסייע לנו רבות בעשייה היום יומית, בנוסף ראוי לציין את צוותי הלוחמים שלפני שחרור, אשר חלקם החליטו לשפץ בתים של נזקקים כפרויקט שחרור. כמה אירועים מתוך העשייה של החודש וקצת האחרונים ונק' להמשך העשייה:

  • – במהלך החודש הקודם השלמנו גיוס של מענק ע"ס 10,000 שח עבור בוגרת היח' שמסיימת בימים אלו טיפולים קשים, ומקווים שהמענק מהווה עבורה זריקת עידוד משמעותית לבריאות איתנה וחזרה לשגרה טובה יותר.
  • לאור בקשה שעלתה, השגנו פינת אוכל וכיסאות עבור חיילת מהיח' ונעביר את זה לביתה במהלך השבוע הקרוב. – לוחם מהיח' שהתחתן ממש לאחרונה היה זקוק למקרר ותנור. השלמנו את רכישת הציוד עבורו והכל יגיע אליו בקרוב מאוד, מאחלים לזוג מזל טוב מכל הלב.
  • אנו מסייעים בימים אלו, לצוות מהיח' שהשתחרר לא מכבר לעזור לחבר מהצוות שלצערנו נמצא במצב לא פשוט במציאת המסגרת הנכונה עבורו. וכן בוחנים את היכולת לסייע לו ולמשפחתו גם בציר המשפטי בעניין זה.
  • בקשה שעלתה מבוגרת היח' עבור סיוע למשפחה נזקקת, מטופלת ממש בימים אלו.
  • בקשה שעלתה לסייע בריהוט של דירת חיילים בודדים (אחד מהחיילים מתגייס ליח' ממש בקרוב) הגיעה אלינו וטופלה במיידי- מיטות, ספות, ריהוט, כלי מטבח ומוצרי חשמל הושגו במהרה. אנו נסייע שם בשיפוץ הדירה במהלך הימים הקרובים נשפץ ונרהט ככל שנוכל.
עמותת הסיירת הצפונית

מעוניינים לקחת חלק?

כדי להמשיך בעשייה אנחנו צריכים אתכם! עזרו לנו להמשיך לפעול. הירשמו לעמותה ושלמו דמי חבר חודשיים. למעוניינים ניתן להתנדב ולקחת חלק בפרויקטים – צרו קשר עם העמותה ונדאג לשלב אתכם בעשייה.

דילוג לתוכן